Gamer Santai
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
Gamer Santai
No Result
View All Result

Spacelords! Sci-Fi Battle Royale Shooter! Mencabar gila dan game ni PERCUMA!

Woi susah siot game ni!!

Agent 13k by Agent 13k
September 26, 2018
in Artikel, Berita, PC, PS4, Steam, Xbox One
0 0
0
Spacelords! Sci-Fi Battle Royale Shooter! Mencabar gila dan game ni PERCUMA!
Share on FacebookShare on Twitter

MercurySteam Ent telah menukarkan game yang biasa iaitu Raiders Of The Broken Planet bertukar kepada Spacelords, iaitu Free To Play game yang bertemakan Sci-Fi /Shooter Battle Royale yang mempunyai high paced action yang ramai mungkin terlepas pandang pasal game ni. So apa yang bagus pasal game ni? Meh aku bagitau detail-details game ni untuk korang cuba paham pasal game ni.

Untuk pengetahuan korang, game ni yang ada pelbagai style korang boleh pilih dalam game ni. Spacelords yang memang mengekalkan element Sci-Fi dalam game, tapi Spacelords yang ramai kata nampak macam Warframe Steampunk versi sejuk, game ni ada campaign 4v1 so korang tak perlu risau kalau berdepan sorang-sorang dalam campaign ni, korang boleh lawan dengan raksasa kat situ dan meneruskan mission game tu.

Like Battle Royale lain game ni still in testing dalam game ni, tapi dah available untuk orang try Battle Royale mode tu. So korang ada Campaign, Battle Royale dan Single Player so korang boleh main sorang, yup, that’s pretty much about it. Game ni intensity yang amat tinggi, game ni memang akan buat korang fokus dan perhatikan nanti akan ada banyak player akan join game ni.

*Bawah ni adalah Trailer untuk Spacelords*

Bagi aku, untuk game yang suka menembak sesuatu dari langit memang awesome gila, aku memang suka tapi pada waktu yang sama, aku nak game tu kalau boleh letak elemen yang ada character development dan weapon yang banyak,aku rasa game ni boleh pergi jauh dan setakat ni ramai yang suka dan ada je bahagian yang kurang suka but understandable kenapa ada yang kurang suka but it’s enjoyable bagi aku. Dan anyone nak try game ni aku letak link kat bawah.

Klik kat sini untuk Spacelords kat Steam!
Tags: battle royaleFreeSci-fispace shootingspacelordssteam
Previous Post

Pengguna Streamyx boleh upgrade UNIFI secara PERCUMA!

Next Post

YB Syed Saddiq telah mengumumkan Esports Mall Pertama di AirAsia Esports Centre yang pertama di ASEAN!

Agent 13k

Agent 13k

Peminat Ska-Punk, Bapa kepada 5 ekor kucing dan Aku baca encyclopaedia untuk seksa orang.

Related Posts

Mahukan Telefon Gaming Yang Boleh Buat Lebih Daripada Sekadar Bermain Game? Kenali POCO F9 Ultra!
Smartphone

Mahukan Telefon Gaming Yang Boleh Buat Lebih Daripada Sekadar Bermain Game? Kenali POCO F9 Ultra!

September 5, 2026
Previu Age Twisters – Apabila “Usia” Menjadi Kunci Kerjasama Antara Dua Pemain
Preview

Previu Age Twisters – Apabila “Usia” Menjadi Kunci Kerjasama Antara Dua Pemain

September 4, 2026
SEGA/ATLUS Umum Barisan Game Di Tokyo Game Show 2026; Persona 4 Revival, STRANGER THAN HEAVEN & Banyak Lagi
Pameran/Expo

SEGA/ATLUS Umum Barisan Game Di Tokyo Game Show 2026; Persona 4 Revival, STRANGER THAN HEAVEN & Banyak Lagi

September 4, 2026
Next Post
YB Syed Saddiq telah mengumumkan Esports Mall Pertama di AirAsia Esports Centre yang pertama di ASEAN!

YB Syed Saddiq telah mengumumkan Esports Mall Pertama di AirAsia Esports Centre yang pertama di ASEAN!

Discussion about this post

Discord Kami

Sertai Discord kami

Facebook Kami

YouTube Kami

Twitter/X Kami

Follow @GamerSantaiMY

Tweet to @GamerSantaiMY

Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar
Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar

August 20, 2026
Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir
Anime

Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir

August 19, 2026
Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+
Berita

Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+

August 15, 2026
Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi
Anime

Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi

August 12, 2026
  • Tentang Kami
  • Hubungi Kami
  • Privacy & Policy

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd