Gamer Santai
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
Gamer Santai
No Result
View All Result

Event Level UP KL 2018 telah kembali dengan PELBAGAI acara dinanti khas untuk Gamers!

Gamers! Mark your Calendar.

Agent 13k by Agent 13k
October 22, 2018
in Artikel, Berita, Teknologi
0 0
0
Event Level UP KL 2018 telah kembali dengan PELBAGAI acara dinanti khas untuk Gamers!
Share on FacebookShare on Twitter

Level UP KL adalah event untuk gamers di Malaysia yang buat event khas untuk Gamers dan Developer Gamers juga. Level UP KL yang dibawakan oleh MDEC, MyGameOn, Unity, Google, Unreal Engine and HTC Vive. Level UP KL 2018 yang akan dibuat di Connexion Convention Centre & Exhibition Centre (CCEC), Bangsar, Kuala Lumpur pada 27 – 31 Oktober 2018.

Jadi event apa yang ada kat sana? Kita ada pelbagai Aktiviti yang menarik dari pelbagai sudut untuk seorang gamer seperti “MasterClass Workshop” untuk yang mahu belajar dengan individu yang terkenal dalah industri tersebut. Kemudiannya ada “Showcase and Exhibition” untuk gamers yang mahu mencuba game terbaru ataupun untuk Developer game yang mahu mencuba game mereka yang mereka buat. Kita ada “Industry Conference” untuk 60 speakers yang ada disana dan ada 5 bahagian untuk setiap conference iaitu “AAA Games”, “Technology Partner”, “Indie Games”, “Esports and Education” dan yang terakhir adalah “Beyond Entertaiment”. Kesemuannya adalah Slot untuk Industry Conference.

So apa lagi? ada “Biz Connection Program”, ni untuk orang korang yang berminat untuk berkenalan dengan speakers-speakers ataupun tetamu disana secara private untuk bertanyakan soalan tentang mereka, seterusnya untuk releks kan diri, korang ada Networking Night”, lepas tu ada “SEA Game Jam”, tournament untuk developers yang betul-betul nak masuk dalam pertandingan yang hanya developer je boleh masuk. Dan yang terakhir adalah “SEA Game Awards” untuk award gamers yang terlibat dan dicalon dalam Level Up KL 2018.

Jadi, mesti korang tertanya, siapa tetamunya? Macam aku cakap ada lebih kurang 60 orang tapi kitorang bagitau yang maybe korang kenal macam:-

  • Michael Mumbauer (Sony)
  • Wan Hazmer (Metronomik)
  • Chris Murphy (Epic Games)
  • Sam Carlisle (Microsoft)
  • David Lam (Turn 10)
  • Atsuo Nakayama (Bushiroad)
  • Anisa Sanusi (Hutch Games)

Amacam? Style tak? Bagus tetamu yang datang kat sana? Macam mana nak beli tiket? actually korang boleh tekan kat Sini. Dan untuk maklumat lebih lanjut, korang boleh tekan kat sini. So, tunggu apa lagi?? Aku jumpa korang kat Sana!

Tags: Conferenceeventexpolevel up kllevel up kl 2018
Previous Post

ROG Phone Review! Gaming Phone Khas untuk Gamer yang berhatikan Sang Juara!

Next Post

Seorang klien dari Malaysia menggunakan The Sims 4 untuk buat design rumah sendiri dan jimat kos sebanyak RM2.5K

Agent 13k

Agent 13k

Peminat Ska-Punk, Bapa kepada 5 ekor kucing dan Aku baca encyclopaedia untuk seksa orang.

Related Posts

Mahukan Telefon Gaming Yang Boleh Buat Lebih Daripada Sekadar Bermain Game? Kenali POCO F9 Ultra!
Smartphone

Mahukan Telefon Gaming Yang Boleh Buat Lebih Daripada Sekadar Bermain Game? Kenali POCO F9 Ultra!

September 5, 2026
Previu Age Twisters – Apabila “Usia” Menjadi Kunci Kerjasama Antara Dua Pemain
Preview

Previu Age Twisters – Apabila “Usia” Menjadi Kunci Kerjasama Antara Dua Pemain

September 4, 2026
SEGA/ATLUS Umum Barisan Game Di Tokyo Game Show 2026; Persona 4 Revival, STRANGER THAN HEAVEN & Banyak Lagi
Pameran/Expo

SEGA/ATLUS Umum Barisan Game Di Tokyo Game Show 2026; Persona 4 Revival, STRANGER THAN HEAVEN & Banyak Lagi

September 4, 2026
Next Post
Seorang klien dari Malaysia menggunakan The Sims 4 untuk buat design rumah sendiri dan jimat kos sebanyak RM2.5K

Seorang klien dari Malaysia menggunakan The Sims 4 untuk buat design rumah sendiri dan jimat kos sebanyak RM2.5K

Discussion about this post

Discord Kami

Sertai Discord kami

Facebook Kami

YouTube Kami

Twitter/X Kami

Follow @GamerSantaiMY

Tweet to @GamerSantaiMY

Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar
Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar

August 20, 2026
Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir
Anime

Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir

August 19, 2026
Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+
Berita

Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+

August 15, 2026
Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi
Anime

Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi

August 12, 2026
  • Tentang Kami
  • Hubungi Kami
  • Privacy & Policy

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd