Monster Hunter: World” telah lama wujud, dan banyak pemain masih menyokong permainan. Dalam GameStart baru-baru ini 2018, Gamersantai dapat penghormatan ditemuramah: pengarah artistik Fujioka dan Pengarah Game MHW Yuya Tokuda mereka bercakap tentang membuat game dan mengalami beberapa masa akan datang Perkara-perkara. Mari kita lihat apa yang mereka katakan.
Seseorang bertanya apa unsur atau penambah baikan yang mereka ingin tambah kepada pengeluaran Monster Hunter seterusnya. Apa yang ingin diperbaiki oleh pengeluar adalah pengalaman dalam talian semasa, dan masih banyak ruang untuk penambahbaikan di antara satu dan berbilang pemain. Mereka berharap model dalam talian kerja seterusnya dapat dilakukan dengan lebih baik dengan pengalaman kerja ini. Kami juga bertanya sama ada pertempuran bawah air akan dilancarkan kemudian. Jawapan yang diberikan oleh kedua adalah bahawa tidak ada pertempuran bawah air pada masa ini.
Jadi, berapa lama yang diperlukan untuk monster dalam permainan ini? Pengeluar mengatakan bahawa raksasa yang berbeza perlu menghabiskan masa yang berbeza, seperti naga kalajengking dan naga, mereka mesti merujuk kepada banyak bahan untuk menyelesaikan raksasa itu. Reka bentuk. Biasanya mereka akan menghabiskan 2 hingga 3 bulan merancang raksasa
Cabaran terbesar Monster Hunter ini: Dunia adalah bahawa pasukan pengeluaran mahu membawa permainan ke platform PC baru, yang memerlukan pasukan untuk menghabiskan lebih banyak masa menyempurnakan permainan. Apabila membuat “Monster Hunter: World”, cabaran terbesar yang mereka temui dalam peringkat awal pengeluaran adalah masalah membuat komunikasi. Orang reka bentuk memberikannya kepada jabatan pembangunan selepas memikirkan apa yang harus dilakukan, dan jabatan pembangunan membuatnya.
Game ini akan memasuki ulang tahun ke-1. Seseorang bertanya jika terdapat sebarang acara khas di pejabat itu. Pengeluar berkata bahawa ulang tahun pertama adalah sangat penting untuk permainan ini. Walaupun tidak ada rancangan untuk mengumumkannya, pejabat itu mempunyai rencana, semua orang dapat menyenangkan Melihat ke hadapan untuk itu. Rancangan “Monster Hunter: World” akan kekal. Ketika media bertanya tentang hubungan masa depan Monster Hunter, para produser mengatakan bahawa pasukan telah mencuba sesuatu yang baru.
Pada masa akan datang, mereka akan membawa game ini ke lebih banyak tempat. Walaupun mereka masih tidak tahu bila mereka boleh melakukannya, kita masih boleh mengharapkannya. Apabila ditanya mengapa pasukan permainan dapat dengan cepat membaiki bug atau menerima maklum balas daripada peminat dan mengambil tindakan segera, pengeluar memberitahu kami bahawa mereka sebenarnya pemain dan secara semula jadi tahu pemain dalam komuniti game. Mengapa mereka dapat mengesan bugs dengan cepat dan membetulkannya dengan cepat.
Seterusnya, kami juga bertanya apakah kedua-dua raksasa kegemaran ini. Fujioka mahu menyatakan bahawa dia suka “Female Dragon”, kerana naga itu mempunyai akar yang mendalam dengannya. Setiap kali dia ingin merancang spesies naga, dia akan menggunakan prototaipnya untuk merujuknya.
Akhirnya, sesetengah orang bertanya bagaimana untuk mereka bentuk watak yang mengagumkan, seperti raksasa Monster Hunter: Dunia. Yuya Tokuda berkata ketika beliau keluar mencari pekerjaan, dia melihat generasi pertama “Monster Hunter” video promosi, ia adalah persekitaran semula jadi yang menakjubkan dan pandangan dunia permainan, dan dengan itu beliau memilih CAPCOM, dan setelah dipisahkan selama 14 tahun, beliau akhirnya Mempunyai peluang untuk membuat “Monster Hunter: World”. Dia berharap bahawa mereka yang belajar reka bentuk game jangan lupa perkara-perkara yang mereka suka dan idea-idea yang yang baik.
@gamersantaimy
Discussion about this post