Gamer Santai
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
Gamer Santai
No Result
View All Result

Patch Baru Masukkan Balik Masalah Lama…

Teka game apa?

Jade Ice by Jade Ice
February 3, 2019
in Artikel, Berita, PC, PS4, Xbox One
0 0
0
Patch Baru Masukkan Balik Masalah Lama…
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Jom sembang pasal Fallout 76. Semua orang tahu pasal game ni, ianya jadi terkenal untuk sebab-sebab yang salah. Game ni basically bukan dalam keadaan yang boleh dimainkan masa hari ianya di lancarkan. Cerita terkini, Bethesda keluarkan satu patch untuk atasi masalah macam item duplication.

Tapi, daripada patch ni; muncul semula bug-bug lama. Menurut seorang Redditor dan juga pemain Fallout 76 dengan nama “gX-kiD”; patch yang dikeluarkan pada 29 Januari baru-baru ni bawak sekali bala bencana sebelum ni yang sepatutnya dah fix; antaranya berat bobby pin bertambah, spawn rate fusion core drop gila babeng dan item duping masih berleluasa. Ada jugak bulk crafting bug yang menyebabkan bulk junk tak boleh guna untuk crafting dan repair.

Dalam threads yang berbeza untuk Fallout 76 subreddit, seorang community manager daripada Bethesda mengesahkan yang developers diorang dah diberitahu pasal isu-isu ni, tapi still tak ada apa-apa maklumat disampaikan kepada players tentang apa-apa usaha untuk selesaikan isu ni. Dalam setup games as a service, ada kalanya patching boleh menyebabkan masalah lama muncul kembali.

Pemain sedia ada kompom keciwa, dan sekarang ni tak hairan la kalau orang stop main dan pemain baru yillek. Tolong la Bethesda keluarkan patch untuk sekurang-kurangnya buatkan game ni boleh main.

Tags: BethesdabugFallout 76patchreddit
ShareTweetSend
Previous Post

Dah Bersalah, Pastu Delete Thread. Perangai…

Next Post

Desas Desus: Resident Evil 8??

Jade Ice

Jade Ice

"Bolehlah" gamer. Tak n00b tak expert. Dulu-dulu teras keras punya gamer. Sekarang kids, wife, gaming (in that order). Hantu Final Fantasy, MGS, Kingdom Hearts.

Next Post
Desas Desus: Resident Evil 8??

Desas Desus: Resident Evil 8??

Discussion about this post

Discord Kami

Sertai Discord kami

Facebook Kami

YouTube Kami

Twitter/X Kami

Follow @GamerSantaiMY

Tweet to @GamerSantaiMY

Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar
Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar

August 20, 2026
Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir
Anime

Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir

August 19, 2026
Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+
Berita

Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+

August 15, 2026
Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi
Anime

Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi

August 12, 2026
  • Tentang Kami
  • Hubungi Kami
  • Privacy & Policy

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd