Gamer Santai
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
Gamer Santai
No Result
View All Result

Nak Joker dan Harley Dalam PUBG? Bak Sini RM190

Baik beli game lain

Jade Ice by Jade Ice
November 11, 2018
in Artikel, Berita
0 0
0
Nak Joker dan Harley Dalam PUBG? Bak Sini RM190
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Akhirnya PUBG dah release crossover diorang dengan DCEU, dengan melancarkan sekali Joker dan Harley Quinn dalam PUBX x Suicide Squad.

Weee seronoknya! Tapi tunggu, sebelum kau boleh gunakan 2 character (read: skin) ni, ianya akan hentam kad kredit korang dengan harga USD$45. Pengumuman yang sememangnya mengundang libasan pemain-pemainnya. Memang tak membantu sebab PUBG sering dituduh dengan banyak buat pembelian dalam game yang tak berbaloi. Belum lagi cerita pasal event pass lagi..

Game Revolution yang melaporkan skin Joker harga USD$20, Harley Quinn USD$25. “Uish mahal sangat la..aku nak mekap Joker je la camtu”. Boleh, mekap Joker USD$5 dan kayu besbol Harley Quinn USD$3. Bugima tak bugima? Kalau beli fullset USD$45 tu, kau bayangkan tambah beberapa RM je lagi boleh dapat full game weh…

Memang langkah terkini PUBG ni adalah tindak balas terhadap Fortnite yang buat Infinity War event baru-baru ni. Tapi apa beza? Fortnite free to play, PUBG kena beli USD$29.99. Kau boleh beli PUBG lagi 1 copy, balance belanja aku nasi kandar tapi still ada balance. Lagi perbezaan Fortnite Infinity War dibuat masa movie tu keluar, tapi PUBG buat lepas 2 tahun movie Suicide Squad keluar.

Kita boleh lihat kat sini yang PUBG nampak semakin fakap. Banyak sangat keputusan level kanak-kanak Ribena yang telah dibuat yang mungkin menyebabkan ramai pemain akan blah dari game ni, pegi mana lagi? Fortnite la.

Janji nak baiki isu-isu dalam game pun setakat ni kelaut..aku rasa selamat kalau nak kata PUBG “used to” be THE game.

Tags: dceuharley quinnjokerpubgsuicide squad
ShareTweetSend
Previous Post

Sekelumit Harapan Buat Pemain Zombie COD 4

Next Post

Mungkinkah?? Usahasama Pokémon x Tamagotchi

Jade Ice

Jade Ice

"Bolehlah" gamer. Tak n00b tak expert. Dulu-dulu teras keras punya gamer. Sekarang kids, wife, gaming (in that order). Hantu Final Fantasy, MGS, Kingdom Hearts.

Next Post
Mungkinkah?? Usahasama Pokémon x Tamagotchi

Mungkinkah?? Usahasama Pokémon x Tamagotchi

Discussion about this post

Discord Kami

Sertai Discord kami

Facebook Kami

YouTube Kami

Twitter/X Kami

Follow @GamerSantaiMY

Tweet to @GamerSantaiMY

Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar
Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar

August 20, 2026
Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir
Anime

Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir

August 19, 2026
Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+
Berita

Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+

August 15, 2026
Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi
Anime

Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi

August 12, 2026
  • Tentang Kami
  • Hubungi Kami
  • Privacy & Policy

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd