Gamer Santai
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4
No Result
View All Result
Gamer Santai
No Result
View All Result

Dauntless akan ke Epic Games Store

Dan Crossplay boek punya

Jade Ice by Jade Ice
December 10, 2018
in Artikel, Berita, Mobile, Nintendo Switch, PC, PS4, Xbox One
0 0
0
Dauntless akan ke Epic Games Store
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Seperti yang telah diumumkan di The Games Award, Dauntless bakal ke Epic Games Store pada April 2019. Dauntless merupakan game yang sama genre dengan Monster Hunter.

Pada tarikh ianya berada di Epic Games Store, ianya juga tarikh yang sama Dauntless bakal dilancarkan di Playstation 4 dan Xbox One. Peh…release multiplatform terus. Pembikinnya, Phoenix Studios coin kan term One Dauntless.

It's official, Slayers:
WE'RE COMING TO CONSOLE!https://t.co/j25sraRJ2c

— Dauntless (@PlayDauntless) December 7, 2018

Bukan saja crossplay between consoles dan PC, pada 2019 jugak Phoenix Labs cadang nak release Dauntless kat mobile dan Nintendo Switch. Kalau Maxim Bady mesti dah kata “what the father faking fak”. Satu visi yang sangat menarik daripada Phoenix Labs.

Dauntless jugak akan adaptasi Fortnite punya Battle Pass system; dan ianya dipanggil Hunt Pass. Dengan USD$10, pemain akan diberikan track yang baru dengan ganjaran seperti emotes, kosmetik, items dan banyak lagi setelah menyelesaikan challenge tertentu. Ada gak Hunt Pass yang free tapi barang yang dapat tak la sehebat yang berbayar. Korang leh preview Hunt Pass kat sini.

Tapi korang tak perlu tunggu hingga April untuk main, sekarang ni Dauntless tengah open beta dan percuma kalau korang nak main. Boleh la tengok Behemoth paling besar dalam Dauntless setakat ni, Valomyr.

Tags: behemothcrossplaydauntlessepic games storeFortnitehunt passvalomyr
ShareTweetSend
Previous Post

Dari Assassin’s Creed ke Monyet

Next Post

Resident Evil 2 Remake akan ada Microtransaction?

Jade Ice

Jade Ice

"Bolehlah" gamer. Tak n00b tak expert. Dulu-dulu teras keras punya gamer. Sekarang kids, wife, gaming (in that order). Hantu Final Fantasy, MGS, Kingdom Hearts.

Next Post
Resident Evil 2 Remake akan ada Microtransaction?

Resident Evil 2 Remake akan ada Microtransaction?

Discussion about this post

Discord Kami

Sertai Discord kami

Facebook Kami

YouTube Kami

Twitter/X Kami

Follow @GamerSantaiMY

Tweet to @GamerSantaiMY

Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar
Anime

Bleach: Zaraki Kenpachi Akhirnya Pakai Bankai; Hitsugaya Tōshirō Lepaskan Bankai Sebenar

August 20, 2026
Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir
Anime

Bos WIT Studio Dedah Sebab MAPPA Ambil Alih Attack on Titan Untuk Musim Terakhir

August 19, 2026
Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+
Berita

Kingdom Hearts 4 – Gameplay Baru Dunia ‘Coco’, Pelancaran Lewat 2027 Serta Anime Original Disney+

August 15, 2026
Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi
Anime

Menurut Data, Ratusan Anak Indonesia Diberi Nama Naruto, Luffy, Nobita & Banyak Lagi

August 12, 2026
  • Tentang Kami
  • Hubungi Kami
  • Privacy & Policy

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Berita
  • Temuramah
  • Review
  • Sister Sites
    • Wanuxi
    • Gamer Braves
    • GamerWK
    • Gamer555
  • Borderlands 4

© 2017 - 2025 Digital Braves Media Group Sdn Bhd